2008. december 1., hétfő

And-ok napja

...volt tegnap, Andrások és némely Andreák kaptak tegnap lapokat, köszöntéseket miegyebet. Ugyan én teljesen megfeledkeztem erről, de köszönöm mindenkinek, aki emlékeztetett nevem napjára. :)
Végül csak eljutottunk a termálfürdőbe, igazi ünnepi kikapcsolódás volt kint gőzölögni a 32 fokos vízben, miközben apró esőcseppek hullottak az éjszakai égboltról. Megszokható.
Ma pedig szintén ünnepi ürüggyel kacsamell a'la Bandika volt a menü.
Végy egy darab kacsamellett, vigyázva, nehogy meglásd az árcédulát. Irdald be háját-bőrét, lassú tűzön ereszd ki a zsírját, pirítsd aranybarnára.

Adj 5 percet a másik oldalának is, majd tedd félre. Fél lángon a hátramaradt zsiradékban szezámmagot pirítasz, majd hozzáadsz némi fahéjas almaszószt, amit sűrűre bugyogtatsz, végül tejszínnel adod meg a kegyelemdöfést.

Köretnek előző napról maradt curry-s rizsát ajánlok.

4 megjegyzés:

Dévidzon írta...

Ezúton kívánok én is Boldog névnapot!
A kacsamell atom, de a curry-t kicsit disszonánsnak érzem a tejszínes almához. Nem volt az?

Péter írta...

Nna, legalább majd környezetszakácsként el tudsz talán helyezkedni! :)

Bandi írta...

Valóban versengett a másnapos curry a mártással, de lusta voltam más köretet csinálni. :D Eredetileg répa ceruzabab kombót szántam mellé, de az éhség nagy úr...

wang írta...

lekker(dutch)